Friday, December 3, 2010

the begining...

*time aq dlm bas nak p umah kazen aku

Hari ini 4.12.2010, Ahad, 12.39 p.m.
Tak tahulah sakit apa yang melanda aku hari ini,tetiba plak tebuka hati aku ni nak buat blog lagi...
eventhough before this I've delete a few of my blogs..
*a few tu..cam banyak jak blog yang dah aku padam..hahaha

HUJAN...!!!!!

best,cam nak tido jak aku rasa..dapat aku rasakan betapa meraungnya katil memanggil aku untuk tidur di atasnya..

tapi kalau aku pegi tido,apalah kata laptop aku yang telah aku tinggalkan..hahaha..
*pandai berkata-kata plak laptop aku ni..siap pandai kecil hati lagi

tapi laptop jugaklah yang aku pilih..
apa kata budak kat Hostel...

NASIBLAH KAN....


*budak hostel, yang baju biru tu aku

Hari ini just aku ngan dua orang adik aku jak kat reban umah..
my beloved mother-SHARIFAH , dia pegi haji bandar..
my big boss a.k.a bapak aku...dia pergi kerjalah..as usual-lah

tadi..punyalah adik aku yang the youngest a.k.a Taufik a.k.a Opik mengamuk,,
macam orang kehilangan bini jak aku rasa ya...

*my youngest opik,mengamuk dia


bha bha...mw mandi dulu....
tengah hari sua ni...

p/s: boring gila aku ni dok kat umah...
good luck for the spm and the stpm candidates..

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE