Saturday, December 25, 2010

HAPPY BEFDAY MY BROADBAND..

salam guys..!!

AWAS: PENDEK TAPI MEREPEK

huh..!! dah almost 2 minggu aku tak upadate blog aku ni..bukan sebab takda cerita nak share ngan korang tapi tak da mood aku and masa tak mengizinkan..bukuku menuntut aku untuk berkasih sayang bersamanya..hahah..

entri kali ini aku rasa nak cerita pasal ulang tahun pertama untuk broadband Celcom aku ni..xda nama pun..dan x didaftarkan pun kat Jabatan Pendaftaran Negara..nak aq kena lempanng kalau aq bwa benda ni ke JPN ckp nak daftar..hahahha

Nama: Broadband Celcom
Tarikh Lahir: 26.11.2010
Tempat Lahir: Pusat Celcom Tawau
Nama bapa: Ambran b. Sailudin @ Sainuddin
Nama ibu: Tunggulah 15 tahun lagi ya 
and as you know guys..broadband ni bnyak jnis kan..nilah rupa broadband aku..ntah apa nombor siri dia..takda masanya aku dok nak mghafal nmber siri dia ya..


Logo rasmi celcom...



ala..aku bukan kaya sangat nak amik pakej yang berjuta harga dia..aku just amik yang harga dia RM 68 ringgit,,,buat apa nak amik yg mahal2 gila...dah lah mahal ada lagi gila..merepek lagi ko amran..
hari ni hri ahad..esok jelah aq byar ko ya broadband ku...



takdalah juga ya aku nak tersengih-sengih cam perempuan kat bawah ni time aku baru dpt broadband...tak kh nak di kata cam org gila..hahahhaha

anywhere: HAPPY BEFDAY FIRST MONTH FOR MY CELCOM BROADBAND..!!!!!

pokailah aku jawabnya..hahaha

p/s:aku nak gerak pergi gim ni ngan member aku..hahaha...
     next entri aku crita pasal gim  ya..hahaha

salam guys !!!!
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE