Saturday, January 1, 2011

1.1.2011.....SUCH A GREAT DAY...

- SALAM -

ni entri aku yang kira bajet pendek lah aku rasa...mungkinlah ya...
 -HUH..!!!!-

1 . 1 . 11
a.k.a
 1.1.2011

semuanya penuh ngan nombor "1"..OMG..my pebret number....
cam jauh menyimpang dah aku rasa apa yang aku cita kat atas ni ya....
hari pertama kat tahun 2011...penat gila...napa tidaknya..sempat lagi pegi main panas kat Autoshow...HAH! cita sal Autoshow..punyalah aku terkejut gila time kat event tu...(bukan sebab terkejut a.k.a terkesima ngan ketampanan keta2 and autoshow ya..)tapi aku jumpa sorang tu..yang dulu penah jd cik ehem2 aku..tu time zaman batu lah..tapi skarang ni xda dah okay...huhay....!
pastu apalagi..kmi pegilah selesaikan misi untuk membeli barang skola..nak lah barang skola yg cambest..well..!
.
.
dan
.
.
LAPAR..!!!
.
.
YUMMY..!!!
.
.K.F.C,,!!!!
.
.
rezeki tu..orang kata tak bagus nak tolak heheheh...
ni entri yang bajet tunggang langgar lori lah aq rasa...
ni sinopsis dia je...
heehhehe..

(p/s:thank to member yang sudi jalan ngan PUTERA AMBRAN ..heheh..thank fauzi,norazlen,nur amirah,kak pija)..
.
.
mengada
.
.
ngada
.
.
my beautiful day in 2011
.
.
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE