Wednesday, January 26, 2011

Aku The " KUHARIAN "

- Salam Bloggers -
Dah lama aku tak update blog aku ni.mybe aq busy ngan Pembimbing Rakan Sebaya aku...maklumlah,,,,,tambah-tambah lagi baru-baru kami handle satu event besar pelancaran "Bonanza Card", "Blog PRS"prssmkkuhara.blogspot.com n law korang ada masa,jadilah follower blog air tangan aku dan satu lagi adalah "Majlis Watikah Pelantikan Pembimbing Rakan Sebaya".Alhamdulillah, event tu berjalan dengan lancarnya dengan adanya gimik yang telah dirancang.

berbalik kepada cerita aku, dari SMK BALUNG TAWAU kini aku telah menjadi pelajar SMK KUHARA TAWAU,,,akhirnya..hari ini masuk dh 2 minggu aku jd KHARIAN..!!! agak lambat kau mengupdate blog mu ya amran...
hehehe..
Ni berkat doa dan usaha aku dan tidak dilupakan bantuan cikgu aku, mama Zureena..hehhe...end ,last but not least..the non-stop-support by my BELOVED PARENTS..

time aku dapat surat tawaran bersekolah di kuhara ni,,terus aku gambar..
surat tawaran aku

Dan time aku masuk je dgan rasminya menjadi pelajar SMK KUHARA,terasalh "kering" dlm diri aku ni..hehe..maklumlh new student kan..

 Dan perkara yang aku paling tak suka ialah dikenakan gosip,,tak sukanya aku..!!!...memang aku tak suka di kenakan sebegini..dahlah ni orang yang besa-besa je...nsem pn tak..hehhe....(merendah dirinya ko amran)..hahah..

ni adalah gambar yang aku amik,sebaik sahaja aku menjadi pelajar SMK KUHARA TAWAU....ni hari pertama aku ni...
dengan penuh machonya
   Dan sepertimana biasanya,sebaik sahaja pelajar baru memasuki sekolah,,,aku masih berjalan sendiri-sediri sahaja ke kantin dan sebagainya...Terima Kasih kepada kawan baru aku kat kuhara,terutamanya team Pembimbing Rakan Sebaya SMK KUHARA TAWAU di atas layanan yang baik sampai aku naik segan dibuatnya..


 lencana rasmi smk kuhara,,aku amik gambar ni time menunggu bas dari SMK KUHARA pada 3.1.20111..pagi2..
lencana smk kuhara tawau

  Tahun ni aku akan menduduki peperiksaan awam SPM.InsyaAllah aku akan buat sehabis baik dalam mencapai impian aku untuk menjadi angkasawan negara yang seterusnya,,insyaAllah..

(p/s: baru masuk terus nak exam,time ni lah aku nak buktikan yang aku boleh lakukan yang terbaik..exam just around the corner...
wish me luck..)

- Salam -
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE