Sunday, January 30, 2011

C.U.T.I OH C.U.T.I !!!

Salam Blogger
dan yang takdilupakan kepada
SILENT READER
-hahaha-
 Terima kasih sebab korang sudi nak singgah jenguk Blog amran ni


    Huh ! terasa lega plak aq lately,,Alhamdulillah,,tapi seperti biasa sesuatu yang tak diduga akan datang secara tetiba..ala ala destiny surprise konon..takdalah..Skarang ni memang study week buat student2 SMK KUHARA TAWAU ,mana tak nye..masuk je second week bulan Febuari,1st exam untuk tahun 2011 dah nak start dah,nasib baik subjek awal yang nak take over otak aku ni Bahasa Melayu..HUH dan FUHHHH ! lega sikit otak aku time tengok jadual exam kat papan kenyataan kelas aku kat blakang.

   Semua orang skarang ni ngah sibuk cuti sempena Tahun Baru Cina..tapi aku sebaliknya..takda cuti-cuti..Nanti habis SPM lah baru ko nak cuti ya Ambran...ko nak honeymoon sampai angkasa lepas pun bleh..ko kan terpingin sangat nak jadi angkasawan. Cuti aku kali ni memang padat gila. Mana nak sedia for next BM presentation, buat revision lagi ,tambah2 lagi kena turun latihan kawad Pengakap Laut yang sememangnya membuatkan kulit seorang jejaka jambu bertukar kegelapan...hahahahha..


   Okey,skarang bru nak masuk isi dan penutup entri aku kali ni...hahha..yang kat atas tu just pendahuluan yang bajet panjang gila je..!!! Dikesempatan ni aku nak ucapkan " SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA " especially kepada member PEMBIMBING RAKAN SEBAYA SMK KUHARA..c kembar Hong n c Bendahari..aku lupalah nama dorang..susah sangat nak sebut..dan yang takdilupakan kepada semua cikgu2 kat skola aku...


p/s : MAAF JIKA ENTRI KALI INI AGAK MEMBOSANKAN TANPA GAMBAR JEJAKA JAMBU AMRAN..hhhahaha Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE