Tuesday, June 28, 2011

Exam...itulah lumrahnya...

Assalamualaikum dan Salam Ceria Bloggers..

      Rasanya dah lama aq tak masukkan entri..mana taknya..malas sangat nak tunggu upload gambar..tak bestlah entri kalau takda gambarnya..macam mengarut dan omong kosong sadjak..hahahha

Huh,,direct to da pointlah..ni pun nak cepat..rush hour lh katakan..hahha,,hari tu tak sampai brapa minggu exam semester satu kat skolah kitaorang blalu..end now, the EXAM comes again...bagi aq oklah..kurang sikit keja skolah..hahaha..tp nak study study study and study..itulah lumrahnya menjadi seorang pelajar...

    Harap-harap test and exam yang akan datang ni aq dapat achieve a better result than before..nak kalahkan kang kawan aq kat kelas tu (nada blagak sedikit ya)..hahahha...InsyaAllah segala apa yang dipelajari diberkati oleh Allah S.W.T..amin

 Tak lama lagi aku akan menduduki SPM dah..sekali seumur hidup je..yang akan akhirnya akan menentukan kehidupan 20, 30, 40, 50 tahun akan datang, seseorang pelajar akan datang...Alhamdulillah result exam lepas menunjukkan sesuatu yang baik dan Alhamdulillah juga sekarang ni aku dah takda aktiviti luar kelas..So, that's mean aku bleh tumpukan perhatian yang lebih baik dalam kelas to excel in examination Okay..(blagak jd Mat Salleh kejap erk)....

  Dan dikesempatan ini aku nak ucapkan tahniah kepada bakal ibu dan bapa ,,iaitu idola aku..Dato' Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan isterinya, Datin Dr. Halina Mohd Yunos yang kini sedang berdebar menyambut kelahiran anak pertama mereka...semoga semuanya berjalan lancar..sapa-sapa yang nak maklumat yang lebih lanjut, just click je URL kat bawah tu..OKAY..!!!



Dr. Sheikh Muszaphar dan Dr. Halina
 
  So, aku rasa entri kali ini sampai sini je kot...hahha..harap semua mendoakan kejayaan ku dan aku juga begitu.." SEMOGA KEJAYAAN BERADA DALAM GEMGAMAN KITA SEMUA "..InsyaAllah..

p/s: Ambran, dah, p blajar..(hahaha)..

"WHAT THE MINDS BELEIVES, THE BODY CAN ACHIEVE"

  Assalamualaikum salam ukhwah..





Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE