Wednesday, September 25, 2013

Tak pandai sabar

saja je nak masukkan entry simple je.....(skarang ni aku tengah dengan hot fm online)....lawak gilerr derr,,,hahaha....ok korang tengok tak tajuk entry tu...

Tetiba je aku rasa yang aku ni semakin tak pandai nak sabar orangnyeerr....habit ni ( habit ke attitude?) lantaklah apae pun...tak kisah....hahaha..ok...kembali ke jalan yang benar...back to the topic just now...habit ni aku mula kesan masa aku nak view gambar kat fb kawan aku...*skodeng fb member jap tadi*...heheh,,,,time nak view tu asyik loading je...then, terus je aku tekan tekan option 'next'...even windows tak sempat nak view lagi...apakah tak pandai sabar tu namanya....

hahahaha...ok itu jelah aku nak cite...nak prepare untuk viva bahasa melayu esok...

bizi gila ni derrr....babai !!!!

Cerah tak muke aku...hahahah....*mata kat atas*...

k lah... bye...

Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE