Tuesday, May 7, 2013

Rindunya My Belog :-)

Assalamualaikum & Salam Dekat-dekat tengah malam !!!! :-)

huhh...aku sesangatlah rindu dengan si belog ni,,,sorylah cik belog..tuan mu ni buzy memanjang ja..so jarang2xlah dia dapat bagi perhatian dengan ko ya..haha 

let's story what happen in my life for this week..

First and foremost (skema gila)...whateverlah...hari Isnin lepas, sangtlah berbahagia orang yang tak pergi skola...untunglah korang..meraikan cuti pilihan raya yang tak official a.k.a rasmi tu..sesuka hati korang ja nak cuti ya..jeles sesangat aku ni...yelah, mana tak nya..baru ja aku plan nak claim cuti hari selasa (tadi)..tetiba cegu BM aku gtaw aku kena observe lah pula untuk subjek tu...tapi tak jadi, ganti orang...sesangatlah aku bersyukur..bengang pun ada juga, sebabnya plan nak claim cuti aku tak jadi...

lagi satu, aku kemarin sesangatlah berusaha sedaya upaya mungkin nak avoid diri from terserempak dengan pengetua kami, sebabnya aku janji nak bagi beliau (wah, hormatnya aku kan,..bole di amik calon menantu ni)...aku janji nak bagi paper work untuk sambutan hari guru yang kami dah discuss...huh..meeting dengan orang besar sekolah weiii...(biase je pun benda ni bagi aku..)...

dah jam 11.00 dah..then, aku belum tidur lagi..nak dating dengan cik belog dulu..hehee

Second, tadi (selasa), adalah antara hari selasa yang tak bermakna sesangat bagi aku,,,hampeh semacam je...kat kelas pun mcam tak banyak yang kitaorang belajar (padahal aku bersemangat waja dah nak blajar)...nasiblah kan...
 yang bestnya masa MUET...kitaorang kena pegi libry form six then belajar..but majoriti among kitaorang ramai yang just sit by their geng and story-mory a.k.a gossiping...hhaa..termasuk akulah,,tapi aku tak gossiping okay..tu keje budak ppuan je tu...hahaha....

then, right after that,,we need to go back to the class utk masa subjek last,,which is Sejarah...
awal2x waktu je tu kaami semangat..then, after 15 minutes and above....teeeeeetttttt....ramai yang syahid (kepala kat atas meja, tido)....ohhh....alangkah nikmatnya....
but..disebabkan aku tetido...tak dapatlah aku p jumpa my adik dekat sk st patrick, c Fermanshah nama dia...muka dia seiras macam afiq muiz ,,,hahha

 aku n fermanshah (hensem guy VS hensem boy)..hahha

next entry baru aku cerita pasal budak ni.hahaha

ESOOOKK !!!! one of the most important day in my life for this week...mataiilahhh...
first, because aku akan kena observe untuk subjek pengajian am..aku kena present kajian aku di hadapan pentaksir (padahal suka.. YESSS !!!!!!!)...hopefully dapat buat yang terbaik...lepas tu,, jam 11 pagi pula, dapat invitation untuk attend meeting dengan guru2x kat bilik gerakan untuk bincang pasal program Sembelihan ayam for  form 4 students..hahha
dan tidak ketinggalan,,jumpa pengetua to discuss about the paper work for teachers day in our schooll....haaha..such a buzy wednesday for me !!!

dan tidak ketinggalan,,Alhamdulillah, hari khamis aku pun dapat invitation untuk attend Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang (MAPC) kat sekolah...I do feel so honoured actually..hehhe..walaupun dapat anugerah yang besa2x je..hehhe..ok lah tu...

then.....
.
.
.
.
.
.
.
Jumaat is CUTI !!!!!!
hahahha
hahahah
.
.
berbahagialah anda!!!!

oklah, sampai sini je coretan aku tuk malam ni...esok nak bangun awal plak..

babaiiiii...

Assalamualaikum & Selamat Tidur  :-)
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE