Sunday, June 3, 2012

Rindu Nak Berdebat

  Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca dan orng yg menyinggah ke blog ni. Macam lama sgt dah rasanya aq tak update something to story.

   Ok, perkara di atas adalah dirujuk. (macam ayat buat surat rasmi)..haha...benda yang aq nak story dalam entri ini ialah gmbar-gambar aq ikut pertandingan debat time skola dulu...rindu plak nak berhujah mcm YB kat palimen,,,

PASUKAN DEBAT SMK KUHARA vs SMK TAWAU
 Gambar yang kat atas tu ,gmbar sblum persidangan berlangsung, SMK KUHARA vs SMK TAWAU....HAHHA...yang paling lucu , lelaki yang kat tengah tu ialah anak pengetua kami..hahah...aq rasa time tu msti pengetua kmi keliru nak sokong yang mana satu...tapi kami tak pernah plak ditakdirkan untuk berdebat dngan team ni..
 
bersama pengetua, Pn Fitriani Wahid
mendengar hujah pihak lawan


Aku berhujah..ntah apa aku merepek time tu.
...kalau di fikir fikir, aku memang kejam time brdebat,,nak jak bnda yang aku nak bntah tngtan apa yang pihak lawan cakap..hahha..dh ada bdebat kan...aku nak buat apa..kalau tak, kalah lh pasukan debat aku...hahahah....bila lah dapat bedebat lagi ya..bnyak sbenarnya faedah ikt debat ni..dan sangat membntu dalam subjek Bm dan dapat mnambah pngetahuan aq sbb selalu cri fakta kes atau bahan bukti ..(walaupun sbnarnya, menipu pun bnyak)..hahhaa..

peringkat tenggara
ha...yang tu plak time sblum ptndingan di peringkat tenggara..dan alhamdulillah menang juga kat situ...kmi kalah kat peringkat negeri,,d sparuh akhir...aduhhh...masih frusst smpai hari ni..hahahahah....

...bha bha...aku rasa smpai sini jak lh aq update...nak p men badminton dlu ni ngan budak budak nasyid aku...hahaha....entri akan datang aku crita pasal nasyid plak...

p/s : aku dah masuk form 6 dh..aliran sains tulen...tngah usaha tukar aliran p sejarah..nak jadi lawyer..doakan ya :)
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE