Sunday, December 12, 2010

SALAM MAAL HIJRAH


 ...ASSALAMUALAIKUM...
 Salam Maal HIjrah/1432 H

HuH...
lambat sua mw cakap tahun baru.?
awal lg ni jenk...
rindu ngan blog..?
ndak lh juak..
huh...maal hijrah dah beberapa hari berlalu tapi oklah ni..masih ada Masa lagi nak wish,,huhuhu
ntahlah,lately aq buzy ckit ngan bisnes n tuisyen...hhaha
tu yang baru ada masa nak update blog ni...

Time pegi sambut Maal Hijrah aq ngan bisnes partner,kami berjanji guna baju melayu bagi perempuan lelaki..
dan sebaliknya...
hahaha...aku rasa macam baru balik dari menikah..gila Eh.!!!
time tu first time aq guna baju melayu pegi bandar...
such a funny day in my life...

sambung cita balik...

time tu kami guna baju melayu jak tapi tak pergi berarak pun...
sebab time tu hujan lebat...takda orang buat perarakan..hujan jenk..!!!!!
okey..tahun baru..slalu azam baru..
azam aku.?:
1) nak capai azam yang belum tercapai2 tu
2) nak lebih hampir dengan cita-cita aku
3) nak dapat income lebih dari bisnes aku
hahahahaah
4) nak lebih "hensem" ...wajib tu

5) aku nak jadi orang yang disegani, berkredibiliti,lebih berketerampilan,lebih lebih " AWESOME"..!!!

6) ARGH.!! sudah..cukuplah tu " 5 "..yang lain ndak payah nak amik tau....rahsia tu jenk...!!!

bha..sampai sini jak r aq bleh write story..
time to "MANDI"...
tapi aku wangi natural ya..
yay..!!!!!!

p/s: salam maal hijrah....
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE