Friday, March 18, 2011

Hostel Oh Hostel......

 Salam reader
Huh, entah brapa bulan dah aku tak masuk kan entri kat blog aku ni...entri last aku time aku jumpa idola aku , Dr. Sheikh Muszaphar Shukor hari tu...pastu cam takda masa plak nak post entri..aku ni kan jenis orang yang sibuk memanjang...tambah2 lagi study week..

    You all tengok entri aku yang kat atas tu...memang betul pun aku nak masuk Hostel and time korang baca entri ni aku dah kat hostel dah pun..tido2 kat katil sambil buat apa yang patut kot...hahahah
   
   The real reason kenapa dan mengapa aku nak masuk hostel ni sebab ..kitaorang as students of Kuhara kena attend additional class till the end of October kot...( maaf atas bahasa rojak yang digunakan )..hahah..so, kalau aku masuk hostel senang sikit aku nak manage myself..kan kan kan...even the real reason why I've move from SMK BALUNG TAWAU to SMK KUHARA is because aku dah tak nak stay hostel dah..tapi kalau begini lah kejadiannya...apa bleh buat...

     Furthermore, kalau aku stay kat umah, tak da sapa yang nak ajar aku Math and Add Math..(nada merayu sikit)...dah lah otak aku ni tak familiar ngan nombor-nombor ni..yalah, at least ada juga classmate or student laen yang aku bleh jadikan rujukan..kan aku niat nak masuk matrikulasi habis Spm....kena berkorbanlah sikit...



p/s: akan busy memanjang lepas ni..and bulan April kena sit for the next test..doakan saya ok !


dan

habis dah
Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/05/cara-memasang-facebook-like-button-pada.html#ixzz1x4DfNkvE